Kontaktinė informacija
MB Zėbda
įm.k. 304736789
PVM k. LT100015312815
tel. +37060045496
zebda.nails@gmail.com
pas mus aukščiausios kokybės manikiūro ir pedikiūro prekes
– pateikite užsakymą!
Pirkimo – pardavimo taisyklės
Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip naudojasi parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
Zebda.lt parduotuvė yra mažmeninės prekybos parduotuvė internete,
Užsiregistruodamas arba pateikdamas užsakymą Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti zebda.lt parduotuvėje.
Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Tarpininko sudaryta sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia parduotuvėje prekių užsakymą, Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais atlieka apmokėjimą ir Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu išsiunčiamas patvirtinimas, kad užsakymas yra priimtas.
Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Pirkėjui užsisakius prekių laikoma, jog jis susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.
Prekės paruošiamos ir išsiunčiamos per 1-5 darbo dienas. Prekių pristatymas gali trukti 2-5 darbo dienas Lietuvos teritorijoje. Siekiant pagreitinti prekių pristatymą šiuo metu prekes, užsakytas iki 14 val., stengiamės išsiųsti tą pačią dieną.
Prekių pristatymo būdai:
Prekių pristatymas į Omniva siuntų savitarnos terminalus.
Prekių atsiėmimas vietoje Vilniaus mieste, Eitminų g. 16. galimas darbo dienomis nuo 10 iki 16 val. Prieš atvykstant prašome susisiekti telefonu +37060045496
Apie paruoštą užsakymą informuosime elektroniniu paštu.
PIRKĖJAS yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei PIRKĖJAS nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, PARDAVĖJAS neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
PIRKĖJAS atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
PIRKĖJAS atsako už atpažinimo kodo perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi PIRKĖJO atpažinimo kodu, PIRKĖJAS atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.
Informacijos siuntimas
PARDAVĖJAS visus pranešimus siunčia PIRKĖJO registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
PIRKĖJAS visus pranešimus ir klausimus siunčia PARDAVĖJO e-parduotuvės skyriuje "Kontaktai" nurodytu adresu ar elektroniniu paštu.
Pristatymas
Prekių grąžinimas
1.Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" ir kitais galiojančiais teisės aktais
2.Patvirtindamas užsakymą Pirkėjas sutinka, jog gavus netinkamos kokybės prekę, pirkėjo pasirinkimu, netinkamos kokybės prekė bus pakeičiama į tinkamos kokybės prekę, atitinkamai sumažinama prekės kaina arba pašalinami prekės trūkumai.
3.Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako PIRKĖJAS. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, PARDAVĖJAS ar PARDAVĖJO atstovas nepriima prekės grąžinimui.
4.Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje ji buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta, išskyrus atvejus kai grąžinama garantiniu laikotarpiu sugedusi prekė. Kiekvienam vartotojui leidžiama per 14 dienų nuo pirkimo datos (t. Y. Nuo dienos, einančios po dienos, kuri kvite ar pvm sąskaitoje faktūroje nurodyta kaip pardavimo data) grąžinti arba pakeisti parduotuvėje įsigytas prekes laikantis šiame dokumente nustatytų taisyklių. Po minėto laikotarpio prekės grąžinti nebepriimamos.
5.Prekės nekokybiškumą turi įrodyti pirkėjas, pateikdamas įrodymus, pirkėjo nuomonė, įsitikinimas ar spėjimas nelaikomas kokybės įrodymu. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos.
6.Naudota, sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą ir be orginalios pakuotės prekė negali būti grąžinama jei pirkėjui nepatiko prekės forma, spalva, dydis, modelis, ar neatitiko lūkesčių dėl nežinojimo.
7.Prekes grąžina PIRKĖJAS savo transportu ir savo lėšomis.
8.Pardavėjas neatsako už pirkėjo netinkamą prekių naudojimą dėl nežinojimo, nemokėjimo ar kitų tiesiogiai su pardavėju nesusijusių veiksmų.
9.Jeigu prekė buvo sugadinta ją pristatant (sudužo, išsipylė ir t.t. ), pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti analogiška jai preke, išsiųsdami Lietuvos paštu arba kitu pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu.
10.Pageidaujant grąžinti (nenaudotą) ar pakeisti (netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos) prekę, pirkėjas privalo el.paštu zebda.nails@gmail.com, kuriame turi nurodyti: kokią prekę pageidauja grąžinti (kai grąžinama nenaudota prekė), nurodyti priežastis, dėl kurių prekę reikalauja pakeisti (kai prašoma pakeisti netinkamos kokybės, nepilnos komplektacijos prekes į tinkamos kokybės prekę), nurodyti kliento vardą, pavardę, užsakymo numerį, nurodyti reikalavimą (pakeisti į tinkamos kokybės prekę, atitinkamai sumažinti kainą arba pašalinti prekės trūkumus), banko sąskaitą (jei grąžinama nauja nenaudota prekė), pinigai grąžinami tik užsakovui.
privatumo politika
Duomenų apsauga
Registruodamiesi interneto svetainėje arba mobiliojoje aplikacijoje www.zebda.lt , Jūs patikite savo asmens duomenis ir suteikiate mums teisę juos tvarkyti šioje Politikoje (toliau – Politika) ir Prekių pirkimo – pardavimo Zebda.lt parduotuvėje internete taisyklėse (toliau – Taisyklės) numatyta apimtimi, būdais ir tikslais.
Jeigu Jūs nesutinkate su Taisyklėmis, šia Politika ar atskiromis jų sąlygomis, mes, deja, negalėsime suteikti Jums galimybės naudotis visomis ar bet kuria iš Bendrovės teikiamų paslaugų (toliau – Paslaugos).
Mes gerbiame Jūsų privatumą, o Jūsų asmens duomenų saugumas yra mūsų prioritetas. Mes imamės atitinkamų organizacinių ir techninių priemonių užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenys visada būtų saugūs, o duomenų tvarkymo veiksmai atitiktų duomenų apsaugos teisės aktų ir mūsų vidaus politikų reikalavimus.
Jūsų pageidavimu visi jūsų duomenys gali būti pašalinti iš mūsų sistemos bet kuriuo metu.